Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Վերջապես վերևներում «կռիվ» սկսեցին կոռուպցիայի դեմ

Վերջապես վերևներում «կռիվ» սկսեցին կոռուպցիայի դեմ
30.07.2013 | 00:23
Դիտվել է՝ 2938

Հեղինակի նյութեր

Մեկնաբանություններ